CrossRoad

fredag den 19. marts 2010

Harmoni pk 5!

Her fredag aften inden X-Factor, skal pakke 5 lige læggges ud til download.
I denne pakke findes Karinas ynglings blok "Svampene".
Nu er det jo sådan, at Karina var lidt hurtig i vendingen og viste Jer Karins (non-blogger) svampe her, men I skal da ikke snydes for vores modeller af den grund!


                                                 Karinas                                   Marias

Så nu er det bare at printe og komme igang - og så vil jeg (Maria) sætte mig mageligt til rette i sofaen til X-Factor og sy det sidste af min Harmoni sammen. Og jeg kan godt sige Jer: Det ser hamrende godt ud!

Det der skal printes på papir findes her
Det der skal printes på 160g/m2 papir findes her

God sylyst
Karina og Maria

2 kommentarer:

  1. Ja er den ikke bare lækker ? :-)
    Hvis i kigger godt på billederne vil i også tydeligt kunne se at vi har valgt hver vores applikations teknik. Maria syr knaphuls sting i hånden, mens jeg har valgt at maskin applikere med rå kanter. God fornøjelse.
    Karina

    SvarSlet
  2. Skønne flotte svampe, og jeg tænkte for maange minutter siden, at nu ville jeg være med til at sy, men men jeg kan altså ikke dowloade blokkene i de rigtige mål. Jeg har læst jeres vejledning men der må gå noget galt undervejs.
    Else marie

    SvarSlet